26/2-2009

Hej igen :)<3 Idag red jag privat på Cindy! jag red med Emma som red på Cosmos ! D var riktigt kul. vi övade på övegångar. va red för Linda, har inte ridit för henne på åratal. Honn var jättebra :D Sen hjälpte jag till lite i stallet och så. D var roligt. Sen på kvällen så skulle jag rida istället för Emelie, då skulle jag först ha ridit Cindy igen, fast senare så bytte dom så jag fick rida Fritz :D <3 Riktigt underbar ponny ;D<3 Efter va ridit så skulle jag hem till Emma och sova där! Hon skulle rida i min grupp på fredagen, Vi fick förresten veta vilka vi skulle imrogn eftersom dom redan hade satt upp hästar.. :)<3


 Jag och Cindy ;D<3
(Klicka på bilderna)
 Jag och Sötnosen fritz<3

Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0